2013. március 6., szerda

Interjú

Sziasztok!Egyenlőre még nem a 9. résszel jelentkezek-bár lassan az is kész-,hanem egy bejelentéssel.A minap, Kozári Dóri készített velem egy interjút, amit megosztok veletek.Szóval, aki szeretné, nyugodtan elolvashatja, hamarosan jelentkezek a . résszel.Nagy ölelésmindenkinek!:))
  • Kozári Dóri

    Miért kezdtél el írni?
  • Melinda Szemán

    Vége volt a sulinak, olvastam előtte párat, gondoltam bele kezdek egybe, nyárra jó elfoglaltság lesz, azóta pedig nem tudom abbahagyni.:DD
  • Kozári Dóri

    Én csak a You're Perfect To Me-t olvastam. Hány blogod volt előtte?:)
  • Melinda Szemán

    nem tudnám megszámolni a két kezemen, de jelenleg csak hármat vezetek
  • Kozári Dóri

    Amikor el kezdtem olvasni a blogod "munkából" kezdtem el olvasni, de kb már pár sor után beleéléssel olvastam pedig nem túl sok blogot tudok átélni.
  • Melinda Szemán

    Ennek nagyon örülök, az ilyen visszajelzések mindig feldobnak.:))
  • Kozári Dóri

    Hogy tudnád jellemezni a főszereplőt?
  • Melinda Szemán

    Lelkileg erős, kitartó, viszont iszonyatosan naiv.Nem szeret új emberekkel ismerkedni, de elég könnyen megnyílik másoknak.Alapjában véve életvidám, kedves és szerethető, aki próbálja elrejteni mindazt, ami nyomja a szívét.Ahelyett, hogy valakivel komolyan beszélne róla, inkább magába rejti, ami így felemészti, és csak percről-percre rosszabb lesz.
  • Kozári Dóri

    Ha szabad tudni. Hogyan jött az alapsztorid?
  • Melinda Szemán

    Csak úgy jött.Meguntam már, hogy a legtöbb blogom "sablonos" volt, így gondoltam újítok már valamit, ami lehet egy kicsit mindennapi, mégis olyan, ami érdekelheti az olvasókat.
  • Kozári Dóri

    Hogy véled elérted ezt a célt?
  • Melinda Szemán

    Az olvasók elégedett kommenteit látva azt hiszem igen.Tudom, hogy van még mit csiszolnom rajta, de abból, hogy ennyien írnak, úgy vélem, meg lehetek elégedve.És nekem sok esetben nem is az számít, hogy hányan írnak, hanem az, hogy mit.Mert az, hogy 1 valaki bele éli magát, és leírja konkrétan mit izgult végig, mit vár a következő részben, minek örülne, és hogy mennyire tetszik neki a blog, nekem jobban esik, mint 5 olyan komment, hogy "kövit".
  • Kozári Dóri

    Szerinted mennyit változott az írásmódod a kezdetektől mostanáig?
  • Melinda Szemán

    Rengeteget.A szókincsem sokat bővült, és hosszabbak a leírásaim is.A első blogjaimban sok részt átugrottam, és amit akkor leírtam egy sorban, ma már szerintem letudnék háromban is.
  • Kozári Dóri

    Ha valaki megkérdezné miért pont Harry? Mit válaszolnál?
  • Melinda Szemán

    Sokan kérdezték már.:D Azért pont Harry, mert az előző blogjaimban mindig Niall, vagy Louis kapott főbb szerepet, így gondoltam lehetne más valaki is.
  • Kozári Dóri

    Tudnád egy szóval jellemezni a történetedet?
  • Melinda Szemán

    Érdekes.
  • Kozári Dóri

    Szerinted több lesz belőled, mint Blogger?
  • Melinda Szemán

    Biztos, hogy nem.
  • Kozári Dóri

    Volt/Van aki bíztatott/bíztat abban, hogy folytasd az írást?
  • Melinda Szemán

    Vannak barátnőim, akik mindig biztatnak, amit iszonyatosan köszönök nekik.
  • Kozári Dóri

    Így a végén üzennél valamit az olvasóidnak?
  • Melinda Szemán

    Csak annyit, hogy nagyon köszönök nekik mindent.Azt, hogy olvassák a blogot, azt, hogy írnak, és azt, hogy biztatnak.Ha nem lennének, nem tudnék kinek írni.:))

    Ha te is blogolsz, és szeretnél hasonlóban részt venni, csatlakozz a csoporthoz(katt ide a csoportért). Küldd el a blogod, és írd meg, hogy szeretnél egy interjút, esetleg kritikát, vagy, ha még nincs, vagy le szeretnéd cserélni, fejlécet.Az interjúval Dóri foglalatoskodik, ha belinkeled a csoportba a blogod, elolvassa, és, ha elég jónak találja ahhoz, hogy interjút készítsen veled, ismerősnek jelöl, és majd rád ír.Sok sikert.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése