2013. március 2., szombat

Kérdés

Sziasztok!

Sokat gondolkodtam.Rengeteg olyan blogot láttam már, amiben a srácok vámpírok voltak.Azon tűnődtem, hogy lehet én is írnék egy ilyet.Nem biztos, csak tanakodtam rajta.Lehet nem is lenne olvasója, szóval most csak úgy megkérdezem, hogy ki olvasna egy olyan általam írt blogot, amiben a srácok/főszereplő lány vámpír lenne?Ha lenne is a kommentek alapján olvasója, akkor sem biztos, hogy írni fogom, de akkor valószínűbb lenne.Ha rászánom magam, és tényleg megírom, mindenképp értesítenélek titeket.
Előre is köszönöm a visszajelzéseket, a napokban hozom a 7.részt.
Mindenkit ölel, DreamerGirl! xx

4 megjegyzés:

  1. Hát, én szeretem az olyan blogokat amiknél érzek valami valóság alapot, szóval én nem valószínű ,hogy olvasnám :SS De ez a te döntésed! Ha akarod mindent bele, és sok szerencsét! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy őszintén megmondod, hogy nem olvasnád.Igen, az enyém, de nem valószínű, hogy csinálni fogok, mert én is jobb szeretem az ilyen blogokat, csak nem tudtam, hogy mennyire tetszene az olvasóknak, mert, ahogy elnézegettem, a vámpíros sztorik nagy népszerűségnek örvendenek.:DD és köszönöm:.))

      Törlés
  2. Én olvasnám azt is, biztos nagyon érdekes lenne, imádom ahogyan írsz! :)

    VálaszTörlés