2013. május 18., szombat

26.fejezet - Megcsalás

Sziasztok! Tegnap ugyebár felkerült a 25.fejezet. Nem hittem, hogy ilyen hamar sikerül megírnom ezt a részt, de szerencsére így történt. Nem akartam tovább várni, sem a kommentekkel, sem mással, így hát feltettem. Minél hamarabb be akarom fejezni ezt a blogot, hogy közzé tehessem az újat, ami remélem legalább ennyi kommentet és oldalmegjelenítést fog hozni. Remélem tetszik ez a rész, jó olvasást, és ne sajnáljátok a megjegyzéseket.

Elerie*

Ahogy félve elfordítottam a fájó fejemet, kavargó érzésekkel tapasztaltam, hogy Louis fekszik mellettem boxerben. 
-Nem, nem, nem. - mondogattam kétségbeesetten - Ez nem történhetett meg.
Gyorsan összeszedtem a cuccom, majd a fürdőbe rohantam. Zuhanyzás közben sírtam, tanácstalan voltam. Zavartan sétáltam le a konyhába, miközben Louis mit sem sejtve még mindig aludt. Fogalmam sem volt, mit tegyek. Lefeküdtem a pasim legjobb barátjával. Hogy a fenébe tehettem meg? Még szerencse, hogy Harry nem itthon aludt. Anne kissé becsípett, így Harry vele maradt a szállodában, nehogy valami baja essen. Üzenetet is írt miután eljöttünk, hogy maradjak Louissal, nehogy felhívja Eleanort. Annyira utálom magam. 
-Szia. - támolygott le a lépcsőn Louis a fejét fogva - Ugye nem csináltam semmi hülyeséget este?
-Kiütötted magad, és fel akartad hívni Eleanort. - foglaltam össze
-Megtettem? - ijedt meg
-Nem. - ráztam meg a fejem - Nm emlékszel semmire?
-Miért? Kellene? 
-Nem, dehogy.
Louisnak is csináltam egy kávét, majd felment, hogy elkészüljön. A mai napot pihenéssel töltik, ami remélem Harryre is vonatkozik. Az utóbbi heteket többször töltöttük külön, mint együtt. Ha a srácoknak semmi dolguk, neki akkor is akad valami teendője. Semmit sem mond el, ami aggaszt. Mintha nem bízna bennem. Louissal próbáltam úgy viselkedni, mintha semmi sem történt volna, de ez rettenetesen nehéz volt. Akárhányszor rá néztem, az jutott eszembe, hogy megcsaltam Harryt. Annyira szörnyű ez az érzés.
-Mit terveztetek mára? - érdeklődött Louis útközben
-Én konkrétan semmit. - vontam vállat - Csak Harryvel szeretnék lenni.
-Úgy, mint legutóbb? - húzogatta a szemöldökét
-Annyira utálom, hogy mindent megbeszéltek.  -forgattam a szemem
Ez az egyik oka annak, hogy nem mondom el Louisnak sem, mekkora hülyeséget csináltunk az éjszaka. Neki ott van Eleanor, nekem pedig Harry. Sem nekem, sem Louisnak nem jelentett semmit ez az este, szeretem Harryt és nem akarom őt elveszíteni. Félek, hogy ha ezt Louis megtudja, valamilyen úton-módon ki fogja kotyogni, és azt nem akarom. Harry soha az életben nem szólna sem hozzám, se hozzá.
-Megjöttem! - kiáltotta el magát Louis, amikor megérkeztünk
-Megjöttünk. - javítottam ki 
Az első ember, aki az üdvözlésünk képében megjelent, Liam volt. Aztán Harry kivételével szépen lassan mindenki elénk került. Csalódottan ültem le a kanapéra. 
-Harry nincs itthon. - jelentette be Niall
-Igen, észrevettem. - halásztam elő a telefont a zsebemből
-Nehogy felhívd. - tiltakozott Zayn - Ki van kapcsolva, nem venné fel.
-És miért van kikapcsolva? - értetlenkedtem
-Paullal beszél a dalokról. - magyaráztam Liam
-Csak ő? - hitetlenkedtem - Tudtommal a bandának öt tagja van és a dolgaitokat együtt szoktátok megbeszélni. - idegeskedtem
-Megjöttem. - hallottam meg Harry hangját közvetlenül a bejárati ajtó csapódása után - Oh, szia kicsim. - nyomott volna csókot ajkaimra
Eltoltam magamtól, majd dühösen kimentem. Haza sétáltam, majd tanácstalanul leültem a kanapéra a problémáimmal. 

Harry* 

-Elerie!Várj!- kiabáltam utána feleslegesen - Mégis mi rosszt tettem? - fordultam tanácstalanul a srácokhoz
-Túlságosan elhanyagoltad. - mondta Louis
-Úgy érzi a munka az első. - folytatta Liam
-Pedig már az utolsó simításokat végeztem. - mondtam dühösen - Hogy a fenébe tegyem ezt jóvá?
-Csak adj neki időt. - veregette meg a vállat Zayn
Nem tudtam várni. Haza mentem, majd felszaladtam Elerie szobájába. A plafont bámulva gondolkodott.
-Mi  fenét akarsz? - kérdezte idegesen, rám sem nézve
-Beszéljük meg, kérlek. - kérleltem
-Mit kell ezen megbeszélni? - dőlt fel - Hazudsz nekem, Harry. - fakadt ki
-Nem, nem igaz. - ültem le mellé - Mindennél jobban szeretlek, de vannak dolgok, amiket nem mondhatok el. Még nem.
-A srácok badarságait hallgatva attól félek, hogy megcsalsz.
-Kicsim, figyelj rám nagyon jól. - fogtam kezeit az enyém közé - Egy lány sem ér fel veled. Soha senki és semmi kedvéért nem lennék képes megcsalni téged. Figyelj, mit szólnál hozzá, ha jóvá enném? Szabaddá teszem a hétvégém, és elutazhatnánk Párizsba.
-Párizsba? - döbbent le - Miért pont oda?
-Mert ott az Eiffel-torony, és mert az a szerelem városa. - mondtam széles mosollyal
-Nem tudom, talán. - mondta bizonytalanul
Kicsit megkönnyebbültem, hogy nem azonnal visszautasította, mert Elerienél ez általában egy gyenge igent jelent. Viszont majd csak akkor leszek teljesen nyugodt, ha ennek az egésznek a végére érünk.

Elerie*

El sem hiszem, mit tettem. Hogy lehettem erre képes? Nem elég, hogy megcsaltam a pasim a legjobb barátjával, de képes voltam addig húzni a sok külön töltött napot, hogy ő érezze magát rosszul. Oh, Istenem, hogy a fenébe fogok ebből kimászni? Harry nem érdemli meg ezt. Lehet véget kellene vetnem ennek az egésznek még azelőtt, hogy ő tenné meg. Ha szakítanék vele, talán van egy fikarcnyi esélyünk arra, hogy barátok maradjunk. Ha viszont megtudja, hogy mit tettünk, egyszerre két személyt is elveszíthet. nem akarom elhagyni őt, de nincs más választásom. Meg kell tennem, bármennyire is szeretném vele leélni életem hátralevő részét. Nem tudnék úgy élni mellette, hogy közben el kell titkoljam, amit tettem. Ez rosszabb, minta megtudná. Látni mindennap, ahogy mit sem sejtve ugyanúgy éli velem, és ugyanúgy Louissal a mindennapjait. Nem bírnám ki, Harry nem ezt érdemli. Nem engem. 
Meg kellett, hogy tegyem, így hát lementem, hogy megkeressem őt.
-Harry?! - szólítgattam feleslegesen
Nem válaszolt, gondoltam a srácoknál lesz, így átmentem hozzájuk. Kérdő arckifejezéssel álltam meg Niall mellett, aki valami piros löttyöt kavart, villával.
-Mi a fenét csinálsz? - kérdeztem nevetést visszafojtva
-Vasárnap van, és meleg. A boltok zárva vannak, így nem tudok jégkrémet venni. Szóval csinálok. - magyarázkodott
-Oké, de mi ez? - fintorogtam
-Eper, cukor és tej. - sorolta fel
-Nem lenne egyszerűbb turmixgépben? 
-Igazad van. - helyeselte
Levette a szekrényről a turmixgépet, majd a felismerhetetlenségig kutyult epres löttyöt bele töltötte.
-Niall, a fe.. - szóltam rá, már későn
-Hoppá. - bökte ki Niall
Figyelmetlen volt, és a fedelét nem tette rá, így a nagy része a falon, a padlón és a konyha különböző részeit lepte el.
-Még maradt benne,megkóstolod? - nézett Niall a turmixgépbe
-Abból is bőven jól lakok, ami a felsőmön van. - mondtam nevetve
Igen, Niallnek sikerült leintéznie, hogy én is, akaratom ellenére kapjak a rózsaszín trutyiból. Fogtam egy kanalat, majd megkóstoltam az általa összedobott, jégkrémnek szánt epres dolgot. Édes volt kissé, de, ahhoz képest, hogy Niall csinálta, annyira nem rossz. Míg a szőke konyhatündér takarított, meglátogattam a fürdőszobát, hogy amennyire csak tudom, eltávolítsam a rózsaszín foltokat mind a pólómról, és a bőrömről is. A hányingerem és a szédülésem tegnap óta nem múlt, sőt, inkább csak erősödött. Éreztem, hogy valami felkavarja a gyomrom és kijutásért könyörög. Nem akartam, de megadtam neki.
-Uramisten! - hallottam Niall kétségbeesett hangját, miközben berontott a fürdőbe
Mögém állt, hajamat a kezébe fogta, majd a levegőbe emelte, hogy ne zavarjon. Egyik kezét a hátamra simította, így sikerült beiktatnom a délutáni programjai közé egy hányatást. 
-Jól vagy? - aggodalmaskodott
-Csak a másnaposság. - legyintettem - Vagy a kotyvalékod. - kötekedtem
-Annyira csak nem volt szörnyű. Na gyere, nézessünk meg egy orvossal. - segített fel
-Ne, nem kell, jól vagyok. - ellenkeztem - Csak ne szólj Harrynek.Nem akarom, hogy ilyen semmiség miatt aggódjon.
-Nem szólok neki, ha megnézeted magad meg orvossal. - kötötte ki
-Legyen. - forgattam a szemem kis gondolkozás után - Amúgy a többiek hol vannak?
-Barátnőknél. Harry meg nem tudom, talán készül a hétvégére. - vont vállat
-Megyek, fogat mosok és indulhatunk. - sóhajtottam nagyot
-Oké, megyek utánad, csak megkeresem az irataimat meg a telefonom. - mondta sietősen
-Rendben.
Haza sétáltam, majd, ahogy Niallel közöltem, gyorsan fogat mostam. Rettenetesen elfáradtam, és a tiszta gondolkozás érdekében is, jéghideg vízzel arcot mostam. Mire végeztem, Niall dudált. Leszaladtam, majd annak ellenére, hogy nem akartam menni, a szőkeség elfurikázott és bejött velem az orvoshoz.

Úgy körülbelül fél óra várakozás után beívtak minket. Felültem a jól megszokott ágyra, míg az orvos vizsgált.
-Mik a panaszok? - kérdezte, miközben a hasamat nyomkodta
-Hányás, szédülés, fáradékonyság. - soroltam fel kissé bizonytalanul
Miután megvizsgált, visszaült az asztala mögé, és felírt valamit.
-nem vagyok biztos a dologban, de szeretném, ha átmenne ebbe a kürterembe. - nyújtotta át a papírt - Ha nem az, amire gondolok, csak kimerültség, vagy egy vírus. Pihenjen, igyon sokat és egyen rendesen.
-Rendben, köszönjük. - háláltam meg
Kisétáltunk, majd épp készültem a kukába dobni a papírt,mire Niall kitépte a kezemből.
-Mit csinálsz? - förmedt rám
-Kidobom a szemetet?! 
-De ez nem szemét. - nézte a fecnit 
-Nincs semmi bajom. Majd pihenek és iszok. - mondtam, miközben követtem őt - Mehetnénk?
-Igen, ebbe a terembe. - nézett fel az ajtóra, majd bekopogott
-Mi? Nem, haza. Niall, én ne..
-Miben segíthetek? - nyitott ajtót egy nő
-Átküldtek minket ebbe a terembe. A hölgynek panaszai vannak. - magyarázta Niall
-Rendben, jöjjenek be. - invitált be - Mik a panaszai?
-Hányás, szédülés, fáradság. - soroltam fel ugyanazokat, akiket alig 10 perccel ezelőtt
-Mikor jelentkeztek a tünetek?
-Tegnap délután.
-És azóta elmúltak, akár egy kis időre is?
-Nem, sokkal inkább erősödtek. Legalábbis ami a hányást illeti.
-Rendben. Egy gyors vérvétel, és kész is vagyunk.
Rosszallóan Niallre néztem, mert nagyon nem szeretem a vérvételeket. Mivel ezt ő is tudja, mellém állt, majd kezet nyújtott. Hagyta, hogy teljes erőmből szorítsam a karját, egy szóval sem volt.
-Maguk együtt vannak? - kérdezte kedvesen az orvos
-Nem, dehogy. - ellenkeztem - Csak barátok vagyunk.
-Rendben, az eredmények keddre meglesznek.
-Remek, köszönjük. - hálálkodtam - Viszlát.
-Azért szorítottad olyan erősen a kezem, mert fájt, vagy mert elráncigáltalak ide? - nevetett Niall
-Mindkettő. - forgattam a szemem
-Jól vagy? - kérdezte kétségbeesetten
-Csak egy kicsit megszédültem. - fújtam nagyot
-Útközben veszünk valami sütit, meg innivalót. Nem örülnék, ha elájulnál.
-Rendben.

Még midig nem voltam képes megtenni. Nem tudtam sem elmondani Harrynek azt, amit szombaton tettünk, sem szakítani nem tudtam vele. Túlságosan szeretem őt. Most épp a vérvétel eredményéért megyek, már kíváncsi vagyok, hogy mi történt. Ahogy megérkeztem a terem elé, elgondolkodtam kicsit, majd bekopogtam.
-Oh, Ms.Frewen, már vártam. - nyitott ajtót boldogan az orvos 
-Megjöttek az eredmények? - kérdeztem feszülten
-Ien, alig fél órája. - sétált az asztalához - Mindig öröm egy ilyet bejelenteni.
-Bejelenteni? Mégis mit? - értetlenkedtem
-Gratulálok, maga állapotos.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon Jó lett mikor jön új rész ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. Nem tudom pontosan, de sietek, ahogy csak tudok.:)

      Törlés
  2. http://deardiary1dfriends.blogspot.hu/ Vár rád egy kis meglepetés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, ne már! Ez komoly? Rettentő hálás vagyok érte, nagyon, nagyon köszönöm.:))

      Törlés
  3. Jesszus.. na erre nem számítottam...am Harryvel már voltak együtt "Úgy" vagy nem ?? :OOOOO mert ha nem akkor eléggé gáz a helyzet..
    siess a kövivel!!! :))
    Dóri :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy erre nem számított senki. Igen, voltak már együtt "úgy". Sietek, ahogy csak tudok.

      Törlés
  4. úristen! :D nem hiszem el,hogy megcsalta :S teljesen lesokkoltam, nem számítottam erre : D alig várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen! Remek, ez volt a célom. Kiszámíthatatlanság.:'D Sietek, ahogy csak tudok.:)

      Törlés
  5. hat tudod en sejtettem h ez lesz belole es amikor elolvastam az utolso mondatot csak kicsit haltam meg ugy hogy nyugiii.....en ugy gondolom h harry az apa es nem is fekudtek le loival ugyanis volt rajtuk fehernemu....remellem igy volt mert nagyon nem szeretnem ha szetmennenek harryvel...jaaa es am tetszik nagyon...siess a kovivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, ha tudtad, akkor miért lepődtél meg?:D És mondjuk attól, hogy volt rajtuk fehérnemű, még megtörténhetett. Na mindegy, örülök, hogy tetszett. Sietek, ahogy csak tudok.:)

      Törlés
  6. uuristeen.uuristeeen.siess a köviveel megöl a kiváncsiság!!!*-* :PP

    -Ráhel!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek, ahogy tudok, remélem addig még élni fogsz.:D

      Törlés