2013. május 6., hétfő

A blog hetedik díja

Köszönöm a blog hetedik díját, xxHxx-nek.:)

1. Tedd ki ezt a képet!
2. Írj 11 dolgot magadról!
  • Directioner vagyok, bár szerintem ezen senki nem lepődött meg.
  • Nagy Little Mix rajongó, de nem Mixer.
  • Amikor csak tehetem, zenét hallgatok.
  • Nem gyakran hallgatok magyar zenét.
  • Szemüveges, szeplős és fogszabályzós vagyok. Akárcsak Betty, a csúnya lány.
  • Barna hajú vagyok.
  • Zöld szemű.
  • 15 éves.
  • Nem szeretem a "szappanopera" sorozatokat.
  • Allergiás vagyok, nem kevés dologra.
  • Van egy húgom és egy nővérem.
3. Válaszolj 11 kérdésre!
  1. Van állatod? - 1kutya, 5kacsa, 5csibe
  2. Tudják a szüleid, hogy blogolsz? - nem
  3. Mit szeretsz a blogolásban? - a visszajelzéseket és azt, hogy kiélhetem a fantáziám
  4. Kedvenc fiú/lány név? - Zoltán, Máté, Bence, Zoé
  5. Hova szeretnél eljutni? - Spanyolország
  6. Sportolsz? - imádok focizni
  7. Szereted a Little Mix-et?  - igen
  8. Kedvenc üdítő? - pepsi, coca cola
  9. Szereted Adam Sandlert? - számomra az egyik legjobban alakító színész
  10. Directioner vagy?-az egyik legnagyobb
  11. Hány blogod van? - 2, de dolgozgatok egy harmadikon is
4.Tegyél fel 11 kérdést!
  1. Mi az álmod?
  2. Miért kezdtél bogolni?
  3. Mióta írsz?
  4. Miért pont ezt a témát/alapsztorit választottad a blogodhoz?
  5. Vannak olyan esetek a részekben, amelyeket te is átéltél, vagy a egész teljes mértékben a fantáziád szüleménye?
  6. Ha szupererőd lehetne, mit választanál?
  7. Milyen kategóriájú filmeket szeretsz?
  8. Ha tudnád, hogy holnap meghalsz, mit tennél meg?
  9. Ha kapnál egy levelet, benne a halálod dátumával, kinyitnád?
  10. Elköltöznél onnan, ahol most élsz?
  11. Úgy érzed sikeres a blogod?
5. Küldd tovább 11 embernek/oldalnak a díjat!
Tekintve, hogy nem igazán olvasom mások blogjait, nincs könnyű dolgom. Így csak egy embernek tuom tovább küldeni. Valaki olyannak, akit a hülyeésgei ellenére is szeretek, és tudom, hogy ez fordítva is így van.:)

2 megjegyzés:

  1. Baaaaah, csak egyszer, csak EGYSZER írnád mondjuk úgy, hogy " akit az okosságai ellenére is szeretek " :DDDDD amúgy köszönöm.. de egyszer még megöllek ezért :DD xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Baaaaahh,írnám, ha egyszer, csak EGYSZER igaz lenne.:DD tudom, én is hányszor megöltelek már az ilyeneidért.:'D :*

      Törlés